
🎉 Vernieuwd prijzenrad
Draai na iedere bestelling aan het rad en maak direct kans op mooie prijzen! 🎁 Niet gewonnen? Dan ontvang je een cadeau. Daarnaast verloot Foodticket iedere 6 maanden een Toyota Aygo t.w.v. € 11.500.

🎉 Vernieuwd prijzenrad
Draai na iedere bestelling aan het rad en maak direct kans op mooie prijzen! 🎁 Niet gewonnen? Dan ontvang je een cadeau. Daarnaast verloot Foodticket iedere 6 maanden een Toyota Aygo t.w.v. € 11.500.
Sushi..wok..Chinese..Thai..Japanese..Grill..And Much More
🎉 Vernieuwd prijzenrad
Draai na iedere bestelling aan het rad en maak direct kans op mooie prijzen! 🎁 Niet gewonnen? Dan ontvang je een cadeau.
Daarnaast verloot Foodticket iedere 6 maanden een Toyota Aygo t.w.v. € 11.500.
Geen zin om de deur uit te gaan? Bestel snel en eenvoudig op onze eigen website en wij zorgen dat het eten wordt bezorgd op het door jou gekozen tijdstip. Wil je direct kunnen genieten van je maaltijd? Betaal direct online snel en veilig met iDEAL, zo hoef je aan de deur niets meer af te rekenen.
Uiteraard is het mogelijk om je bestelling bij ons af te halen. Wil je snel geholpen worden? Bestel eenvoudig en snel op onze eigen website en wij zorgen dat je eten klaar staat op het door jou gekozen tijdstip. Betaal direct online snel en veilig met iDEAL, zo hoef je in de winkel niets meer af te rekenen.
Helaas was er 1 rol met slechte tonijn in. Hiervoor hebben we direct telefonisch contact opgenomen om de zaak hiervan op de hoogte te brengen en met de vraag om de waarde van de rol terug te storten. Het telefonisch gesprek was al een heel gedoe. Men vond het moeilijk te geloven dat er slechte tonijn in de rol zat. Nochtans was mijn maag en neus op die moment al serieus aan het protesteren. Men had ook niet door dat we het volledige gesprek tussen ober en zaakvoerder hebben kunnen volgen. Het was duidelijk dat de zaakvoerder geen zin had om ons verder te helpen. Klantvreindelijkheid was dus ver te zoeken. Na veel vijven en zessen overeengekomen dat ze de rol gingen terugbetalen. We hebben op dat moment zelf een mail gestuurd met foto van de slechte tonijn alsook het rekeningnummer waarop het geld gestort kon worden. Echter hebben we niets mogen ontvangen: geen bevestiging op de mail, geen teruggave van het geld en ook geen excuses. Jammer gezien mijn vrienden ik hier regelmatig sushi bestelden. Dat verhaal is nu ten einde.
maandag: | - | |
dinsdag: | - | |
woensdag: | Gesloten | |
donderdag: | - | |
vrijdag: | - | |
zaterdag: | - | |
zondag: | - |
maandag: | - | |
dinsdag: | - | |
- | ||
woensdag: | Gesloten | |
donderdag: | - | |
- | ||
vrijdag: | - | |
- | ||
zaterdag: | - | |
zondag: | - |
Klik op bestelling voor meer informatie.
# | Ordernummer | Datum | Betaalmethode | Bezorgen / Afhalen | Tijd | Via | Bedrag | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Er zijn geen orders gevonden... |
Datum | Factuurnummer | Bedrag | Status | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Er zijn geen facturen gevonden... |
Helaas wordt er (tijdelijk) niet bezorgd op de opgegeven postcode.
Je kunt wel een afhaalbestelling plaatsen.
Klik 'Wijzig postcode' om een andere postcode in te vullen of klik 'Toon menukaart' om de menukaart te bekijken en/of een afhaalbestelling te plaatsen.
Helaas wordt er (tijdelijk) niet bezorgd op de opgegeven postcode.
Je kunt wel een afhaalbestelling plaatsen.
Kies de gewenste vestiging en bestel online:
Meerdere vestigingen bezorgen op deze postcode. Kies de gewenste vestiging:
DESCRIPTION
Goed nieuws
Door je aan te melden voor ons spaarprogramma kun je meteen genieten van: